Pomocí našeho systému nahradíte komplikované plánování směn nepřetržitých a vícesměnných provozů. Jednou pro vždy, se tak zbavíte složitého zadávání směn např. Excelu.
Jak pracujeme
1. Schůzka s klientem
Sejdeme se a společně zanalyzujeme Vaše požadavky a potřeby. Vyhodnotíme náročnost vývoje systému a předložíme Vám předběžnou cenovou nabídku.
2. Specifikace, smlouva
Zpracujeme Vaše požadavky a potřeby do technické specifikace. Na jejím základě stanovíme konkrétní cenu a přípravíme smlouvu.
3. Implementace
Systém zpravidla implementujeme ve více fázích a na konci každé fáze Vám systém předvedeme abychom se ujistili, že se vše odvíjí podle Vašich představ.
4. Prezentace klientovi
Hotový systém Vám osobně odprezentujeme a ukážeme veškeré jeho funkce. Vaše připomínky zapracujeme.
5. Spuštění systému
Naši klienti zpravidla využívají i našich hostingových služeb a systém jim tedy běží přímo na našem dedikovaném serveru.
6. Servis a technická podpora
I po spuštění Vašeho systému Vám budeme plně k dispozici při jakýchkoli technických potížích. Systém budeme rádi přizpůsobovat Vašim měnícím se potřebám.